καλό μάθημα

καλό μάθημα

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Τα χαΪκού των θεών-etwinning

Δίας
Αρχηγός είμαι
εγώ διατάζω
αστροπελέκια πετώ.
Τάσος-Ελένη

Ερμής
Μηνύματα μεταφέρω
πάω στον Άδη
σανδάλια φορώ.
Γιάννης-Κων/νος



Ποσειδώνας
Τη θάλασσα ανακατεύω
τρίαινα κρατώ
και θυμώνω.
Νεφέλη-Μάριος

Αθηνά
Σοφή είμαι
κουκουβάγια εγώ κρατώ
περικεφαλαία φορώ.
Αλέξανδρος-Μαρία

Ήφαιστος
Κουτσός είμαι
κάνω σιδερένια πράγματα
στο εργαστήρι
Γιώργος-Βαγγέλης

Άρτεμη
Περπατώ στα δάση
εκεί προστατεύω τα ζώα
και μιλώ.
Ειρήνη-Δέσποινα

Ήρα
Ζηλεύω πολύ
το στέμμα φορώ
στο βασίλειο ζω.
Γιώτα-Πάνος

Αφροδίτη
Όμορφη είμαι
από τον αφρό βγήκα
αγάπη σκορπώ.
Ελευθερία-Στέλλα

Άρης
Πολέμους κάνω
είμαι δυνατός
περικεφαλαία φορώ.
Βαγγέλης-Στέλλα

Απόλλωνας
Ηρεμώ τους θεούς
την άρπα μου παίζω
όλοι με αγαπούν.
Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου