καλό μάθημα

καλό μάθημα

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Συνέντευξη με τον Ηρακλή και τον Ευρυσθέα

Συνέντευξη με τον Ηρακλή
Δημ:Πώς ένιωσες Ηρακλή όταν σκότωσες την οικογένειά σου;
Ηρακλής:Όταν σκότωσα την οικογένειά μου με είχε τρελάνει η Ήρα.Έτσι ένιωθα μίσος και θυμό γι’αυτούς γιατί νόμιζα ότι ήταν εχθροί μου.
Δημ:Πώς κατάφερες να κάνεις τόσους άθλους;
Ηρακλής:Ήταν δύσκολο αλλά ήμουν ημίθεος και απίστευτα δυνατός.Ήμουν πολύ γενναίος,ατρόμητος και  παράλληλα  πολύ έξυπνος και πονηρός.Με βοήθησε επίσης η θεϊκή μου καταγωγή  καθώς πατέρας μου ήταν ο Δίας.

Δημ:Πώς έπιασες το λιοντάρι;
Ηρακλής:Το έπιασα από το λαιμό και το έπνιξα.
Δημ:Πότε φοβήθηκες περισσότερο;
Ηρακλής:Φοβήθηκα περισσότερο όταν σκότωσα το λιοντάρι της Νεμέας γιατί αναγκάστηκα να παλέψω μαζί του σώμα με σώμα.
Δημ:Πώς έβγαλες τη λεοντή;
Ηρακλής:Έγδαρα το λιοντάρι και έβγαλα τη λεοντή.
Δημ:Γιατί φοράς τη λεοντή;
Ηρακλής:Για να δείχνω τη δύναμή μου.
Δημ:Πώς έπιασες το χρυσοκέρατο ελάφι;
Ηρακλής:Το έπιασα όταν αυτό πήγαινε να περάσει τον ποταμό Λάδωνα και το χτύπησα ελαφρά με ένα βέλος στο πόδι.
Δημ:Πώς καθάρισες τους στάβλους του Αυγεία σε μια μέρα;

Ηρακλής:Δεν βασίστηκα μόνο στη  σωματική δύναμή μου αλλά έβαλα και το μυαλό μου να δουλέψει και έτσι καθάρισα τους στάβλους.
Δημ:Πώς κουβάλησες τον ουρανό;
Ηρακλής :με τη δύναμή μου και τη γενναιότητά μου.


 Συνέντευξη με τον Ευρυσθέα
Δημ:Γιατί Ευρυσθέα φοβόσουν τον Ηρακλή;
Ευρυσθέας:Φοβόμουν ότι θα μου έπαιρνε το θρόνο και θα γινόταν βασιλιάς.
Δημ:Πότε φοβήθηκες τον Ηρακλή;
Ευρυσθέας:Όταν ήρθε φορώντας τη λεοντή γιατί τον πέρασα για το λιοντάρι.
Δημ:Σε ποιον άθλο πίστευες ότι ο Ηρακλής θα σκοτωθεί σίγουρα;
Ευρυσθέας:όταν χρειάστηκε να παλέψει με τον Κέρβερο στον Άδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου